בפעם השביעית: שמונה חטופים הועברו לישראל

    חדשות קול חי No Comments on בפעם השביעית: שמונה חטופים הועברו לישראל
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ששה מהחטופים השתחררו בשעה האחרונה והועברו לשטח ישראל. בין המשוחררים הלילה: עאישה אל-זיאדנה (בת 17) ואחיה בלאל (18) שנחטפו מחולית; ונילי מרגלית (40), שני גורן (29), אילנה גריצ'בסקי (30), וספיר כהן (29) שנחטפו מניר עוז.

    קודם לכן, דובר צה"ל עדכן כי  שתי חטופות נוספות שבו ארצה נמצאות בשטח ישראל ועושות את דרכן לבסיס חצרים. החטופה מיה שם בת ה 21, שנראתה באחד מסרטוני החמאס, יחד עם החטופה עמית סוסנה בת ה 40, הועברו לפני מספר דקות מידי החמאס אל הצלב האדום בדרכם לישראל.

    לפי מקורות מצריים שמסרו לעיתון הפרו-קטארי אל-ערבי אל-ג'דיד, מתקיימים מגעים להארכת הפסקת האש ביום נוסף וכדי להפעיל לחץ על ישראל לקבל את הרשימה החדשה. המתווכים פועלים כדי לשכנע את הממשלה הישראלית לקבל שלוש גופות של חטופים, כחלק מהרשימה החדשה, יחד עם שבעה שמות נוספים שעומדים בתנאים של הפסקת האש.

    חמאס הודיע למתווכים כי הרשימה שמהווה כחלק מהמו"מ להארכת הפסקת האש ליום השמיני היא האחרונה שזמינה בידיו. כמו כן, חמאס הודיע למתווכים כי יזדקק לזמן נוסף כדי ליצור קשר עם פלגים אחרים לגבי חטופים שמוחזקים בידיהם.

    מוקדם יותר אמר חמאס כי ברשימה של היום ישנם גם שלוש גופות מתוך כלל הרשימה, אך ישראל התעקשה לקבל דווקא חטופים חיים, דרישה שכאמור נענתה.



    0 תגובות